گزارش 1402 دیجی کالا

دیجی‌کالا در گزارش عملکرد سال 1402 اعلام کرد ارزش ریالی سفارش‌ها در سایه تورم بیشتر از سال 1401 شده، اما حجم سفارش‌های سایر شهرستان‌ها به جز تهران، 4.8درصد کمتر از قبل شده است.

آمارهای این فروشگاه آنلاین نشان می‌دهد خرید قسطی و اعتباری 5 برابر شده است و خرید مایحتاج روزانه مثل پنیر، ماکارونی و روغن، بیشترین کالاهای خریداری شده با سرویس الان بخر بعداً پرداخت کن هستند.

26.5 میلیون سفارش در دیجی‌کالا نهایی نشده، رها شدند که اصلی‌ترین دلیل آن هزینه ارسال است. دیجیکالا اعلام کرده برای هزینه ارسال یارانه می‌دهد و کاربران نیمی از هزینه واقعی را می‌پردازند.

«لوازم الکترونیکی»، «خانه و آشپزخانه»، «زیبایی و سلامت» بیشترین کالاهای خریداری شده براساس ارزش ریالی توسط نسل زد هستند.

دبی مال در سال 2023 پربازدیدترین بازار جهان با 105 میلیون بازدید کننده بود. آمار بازدید از دیجی‌کالا 19 برابر بازدید از دبی مال است.

دکمه اشتراک گذاری: