توسعه یک استراتژی فروش موثر اغلب به تحقیقات مصرف کننده، تجزیه و تحلیل بازاریابی و چارچوبی نیاز دارد که نیازهای مشتری را بر اساس
از علم اقتصاد تعاريف زيادی عنوان شده است. اما ساده ترين و جامع ترين تعريف از علم اقتصاد عبارت است از علم تخصیص بهینه
در عصر اقتصادی امروز، تصمیمگیری درباره سرمایهگذاری در پروژههای مختلف برای سازمانها و افراد بسیار حائز اهمیت است. اما انتخاب صحیح پروژههای سرمایهگذاری و
یکی از شاخصهای عملکرد مهم برای هر کسبوکاری «سودآوری» است. کاملاً طبیعی است که رقبا شرکت را مجبور میکنند قیمتها را پایین بیاورند و
در بازاری که همیشه در حال تحول است، شرکت ها مجبورند دائماً محصولات نوآورانه عرضه کنند یا محصولات موجود را به روز کنند تا
یک استارتاپ طبق تعریف، یک شرکت با رشد سریع است که برای رشد نیاز به بودجه دارد. یکی از روش های تامین بودجه استارتاپها
همیشه راه اندازی یک کسبوکار جدید هیجانات زیادی دارد. یکی از جذابیتهای استارتاپها، فرآیند جذب سرمایه آنهاست. معمولاً این کسبوکارهای نوپا برای فرآیند جذب
استراتژی رهبری هزینه چیست؟ استراتژی رهبری هزینه یکی از قدرتمندترین و موثرترین روشها برای بهبود عملکرد مالی شرکتها و افزایش توان رقابتی آنها است.
من امیرحسین غلامی، مشاور و مدرس کسبوکار هستم و در این وبلاگ باهم برخی اخبار و فناوری های به روز اکوسیستم نوآوری در ایران و جهان رو بررسی خواهیم کرد.