گزارش 1403 دیجی‌کالا

digikala

گزارش سالانه دیجی‌کالا تصویری از رشد پایدار این پلتفرم، نقش هوش مصنوعی در کسب‌وکار و تحول رفتار خرید ایرانیان در دل اقتصاد دیجیتال ایران ارائه می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در گزارش آماری سال ۱۴۰۳ خود جنبه‌های مختلفی از فعالیتش را واکاوی کرده است. با نگاهی به آمارهای ارائه‌شده در این گزارش می‌توان به این نتیجه رسید که رشد دیجی‌کالا طبق روال سال‌های گذشته همچنان ادامه دارد. 

گزارش سالانه دیجی‌کالا، بیش از یک مجموعه آمار و ارقام، تصویری از پویایی یک اکوسیستم بزرگ در دل اقتصاد دیجیتال ایران است. در سالی که گذشت، رهبر تجارت الکترونیکی در ایران با تکیه بر نوآوری و هوش مصنوعی، دو بال اصلی خود، یعنی «بازارگاه» (Marketplace) و «فناوری‌های مالی» (Fintech)، را تقویت کرد تا نه‌تنها به مشتریانش در ایران، بلکه به هزاران فروشنده در سراسر کشور، ابزارهای رشد و بقا ارائه کند.

دیجی‌کالا در این گزارش اعلام کرده که سهم خرده‌فروشی آنلاین در ایران به عدد ۶.۴ درصد رسیده و از کل این بازار، دیجی‌کالا سهمی ۲۸ درصدی در اختیار دارد. ۳۲ درصد بازیگران این بازار متشکل از ۲۰۰ هزار فروشگاه آنلاین دیگر هستند و ۴۰ درصد بازار نیز به تجارت اجتماعی تعلق دارد.

دکمه اشتراک گذاری: